torek, 30. junij 2015

Kaj kupiti novorojenčku?

Izbrala sem nekaj izdelkov in svojih najljubših blagovnih znamk, da bi vam olajšala nakupe za novorojenčka. To, da obdarimo novorojeno bitje, je zelo lepa navada, a velikokrat se znajdemo v dilemi kaj kupiti, da bo lepo, kvalitetno, nekaj posebnega, nekaj kar novorojenček še nima in da bo praktično ter v uporabi tudi, če je družina dobila ali kupila že kaj podobnega. Iz lastnih izkušenj lahko povem, da najraje podarjamo/podarjate oblačila, zato teh tokrat nisem vključila na seznam. ;) Seznam vam bo morda koristil tudi, če kupujete za svojega bodočega ali novorojenega otroka.



1. Blazina za dojenje Ziza, ki je izdelana v Sloveniji. Pri dojenju z blazino smo mamice po večine bolj sproščene, dojenje pa je tudi bolj udobno. Izberete si lahko različne modele Ziza blazine (uporabne že med nosečnostjo), ki pa jih lahko kasneje uporabite tudi kot oporo za dojenčka pri sedenju, ograjico za zavarovanje otrokovega položaja ipd.

2. Kozmetika Mustela, ki jo uporabljam za oba otroka. Za novorojenčke je morda najbolj koristen Mustela šampon proti temencam, ki nam je pomagal pri odpravljanju temenc. Uporabljamo tudi šampon, sredstvo za umivanje in kremo, ampak vse po načelu manj je več in vsekakor ne na dnevni bazi.

3. Slinčki Aden in Anais.

4. Tetra plenice Aden in Anais, priporočala pa bi tudi velike pisane tetra plenice, sanjsko odejico Aden in Anais in kakšno ninico Aden in Anais.

5. Eno izmed mojih najljubših daril za novorojenčke in dojenčke so takšni in drugačni copatki. Volneni copatki so bili, za moja dva zimska dojenčka, moji najljubši. Lahko jih dobite pri Simso baby ali Lepotični E (in še kje, to sta dve moji najljubši "trgovinici" za copatke). Ne morem pa mimo usnjenih mokasinčkov Little Lambo, ki sem jih že večkrat omenila in, ki bi bili v tretje moj no.1 izdelek na "wish listi" za novorojenčka.

6. Žirafa Sophie, ki jo dojenčki že zelo zgodaj vzljubijo, ker je ni težko držati v roki in ker nežno piska ter jo je krasno tiščati v usta, ko rastejo zobki (ali kar tako).

7. Trakec za dudo Hevea, ki pride prav v kompletu z dudo Hevea.

8. Hevea set igrač za v vodo "Ribnik". Ko sem rodila Aljaža sem od prijateljev dobila set igračk za v vodo in takoj pomislila na to, da je to malo nenavadno darilo za novorojenčka, glede na to, da pridejo v uporabo šele kasneje. No, takrat nisem vedela, kako hitro mine čas z dojenčkom in kako hitro se začne tudi igra v vodi. Predvsem pa mi je všeč to, da so Hevea igračke aktualne tudi na suhem, dojenčki jih radi dajejo v usta, stiskajo v rokah in so na splošno v uporabi hitreje in dlje, kot bi si človek mislil. Pa še ne "pokvarijo" se tako, kot navadne plastične račke za v vodo, ki postanejo polne umazanije, plesni idr.

9. Hevea duda, s katero sem bila zelo zadovoljna. Veliko ljudem ni všeč, meni pa je ravno zaradi tega, ker jo vsi opazijo, še bolj prirasla k srcu. Če boste novorojenčku kupili dudico, se morda najprej pozanimajte ali mu jo starši sploh želijo ponuditi. Nekateri starši tega ne želijo, lahko pa se tudi zgodi, da novorojenček dudo zavrača in je dobro vprašati, preden kupimo kaj neuporabnega. Enako velja za vse stekleničke, grelnike za stekleničke in ostale pripomočke. Če mamica doji, vsega tega ne potrebuje in je res škoda. Zraven tega, pa lahko dobi občutek, da ne podpirate dojenje ali njenega truda, ki ga v dojenje vloži. Meni osebno je bilo zelo neprijetno, ko sem dobila celoten komplet stekleničk.

10. Hevea grizalo iz naravnega kavčuka "Panda", ki mi je bilo všeč zato, ker je iz istega materiala kot dudica, praktične oblike za majhne rokice in se lahko pripne za trakec za dudo Hevea.

In še nekaj izdelkov, ki jih ni na fotografiji:

11. Brisača s kapuco in krpice za umivanje novorojenčkov in dojenčkov.

12. Plenice, vlažilni robčki za ritko, kremica za ritko.

13. Spalna vreča.

14. Vrtiljak za nad posteljico.

15. Igračka za na voziček ali avtosedež idr.

Upam, da vam moji predlogi koristijo v poplavi izdelkov za novorojenčke in dojenčke. Določene blagovne znamke iz seznama lahko seveda prilagodite in zamenjate s svojimi najljubšimi oziroma tistimi, ki ustrezajo vašim željam, potrebam in zmožnostim.

Z ljubeznijo, Mama.

2 komentarja:

  1. Mustela sampon je zakon, sem obakrat stran spravila temenca... Jaz pa odkar sivam, novorojencku podarim odejico z njegovim imenom in pa knjigico:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Takšnega unikatnega darila pa ne prekaša noben kupljen izdelek! ;) <3 Tudi sama rada podarim unikatne, "homemade" izdelke, ampak jih moram kupiti, ker nimam teh spretnosti. ;) :)

      Izbriši